Eli tein itselleni blogin! Olen jo jonkusen kerran käynyt katselemassa ja miettinyt ja miettinyt ja...
Tällähetkellä mieheni on ulkomailla töissä ja me eli minä ja pojat ( 7v. ja 10v.) pidetään lippua korkealla!

Meillä oli pikakurssi kuinka pidät taloa ( rintamamiestalo siis..) pystyssä...
Kohde 1. Öljykattila: muistiinpanoni kattilasta oli seuraavanlaiset... vikakuittaus valonappi oik. puolella -> kuittaus (paina)
Painemittari n.1 bar jos paineet häviää, soita jonnee...
Lämpömittarin. 75-80 astetta, jos ei, soita jonnee...
Ainoa pieni ongelma on vaan että minne hitsiin mä soitan!!! ehkä sinne jonnee..
Kohde 2. Takka: okei, se on jo tutumpi kapistus... vaikkakin kyttään ettei siellä varmastikaan mikään hehku ennenkuin luukut panen kiinni..
Kohde 3. Sähkömittarin luku: Joo, joo osaan jo...
Kohde 4. Vesimittarin luku: hei ihan totta kyllä mä täällä pärjään!!!!
Ja niin jäin taiteilemaan lasten ja etenkin talon kanssa.

Nyt odottaa yövuoro alkuaan mutta laitan vielä loppuun päivän Joelismin:
Pojat halusivat lähteä naapurien kanssa mökille viikonloppua viettämään. Nuorempi poikani ilmoitti mökille päästyään että minä haluan mennä laiturille haaveilemaan! Naapurin isäntä totesi hieman ihmeissään että sen kun menet vaan... poikani jäi odottavana seisomaan silti naapurin isännän viereen kunnes totesi että niin missähän se haavi sitten on...