Nyt on takana pitkät joulun vapaat ja työt alkoi. Oikeastaa oli oikein kiva palata työn ääreen! Mutta samalla kun työt alkoi niin alkoi poikien hoitorumba sillä pojilla on vielä joululoma päällä. Kiitos suuri äidilleni että pojat ovat saaneet mummilassa viettää lomaansa minun ollessa töissä.
Ja valtava kiitos myös työkavereille sillä sellaista tiimiä ei ihan heti löydä kuin mikä meillä töissä on! monessa työpaikassa kiertäneenä voi jo sen sanoa.
Nyt nautin omasta rauhasta ja hiljaisuudesta tietokoneen ääressä kirjoittamassa tätä blogia jotten vain eksyisi tajunnanvirran koukkuun! kiitos siitäkin työkaverilleni että sellaisen koukun meni minulle näyttämään! Oikeastaan ihan hirveää huomata että kun olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka ovat jossakin nettipelissä koukussa niin miten se voi olla mahdollista. On se! Ajantaju menee ihan kokonaan kun sitä alkaa illalla poikien mentyä nukkumaan pelaamaan! Itseasiassa kun toiset ovat olleet viettämässä uuttavuotta niin minä olen paukuttanut sitä peliä puolikolmeen yöllä! Ja ihan pitää tietoisesti itselle tolkuttaa että katsot vain sähköpostit ei muuta, vain sähköpostit ei muuta! SE ON PAHA! Onneksi tiedän etten ole ainoa....;) Tällä hetkellä prosentti on 43 joten matkaa on vielä...
Ja oikeastaan toinen paha koetin on nuoremman poikani joululahjaksi saama nindendo. Sellainen pieni jossa on super mario peli! siis olen joskus muinoin ollut aivan haka kyseisessä pelissä ja tietenkin sitä samaa oli haettava jälleen kerran. Tosin siinä kun polleilin päässeeni ensimmäisessä maassa kaksi osiota läpi niin samassa ajassa nuorempi poikani oli jo toisen maan pääkissä ( kuten poikani sanoo niitä "loppuotteluita"). Mutta sitkeästi vielä yritän vaikka on se aika noloa myöntää että taas taisi olla äipällä suuret luulot... Mutta voin sentä jossakin pelissä olla osallisena kun en kerran itselleni rune-ukkoa hanki vaikka nuorempi poikani on kovasti yrittänyt puhua minulle rune-ukon puolesta.... sen kuulemma saisi myös tyttönä...